מיצרניות הארכת ריסים הגדולות והמקצועיות ביותר GAlash® Lashes

החברה GAlash® Lashes Factory ממוקמת בעיר קינגדו במחוז שאנדוג, שהוא האיזור התעשייתי הראשי של סין בתחום הריסים. עם תהליך ייצור והפצה יציבים, הריסים של Galash מוכרים בתור תוספות הריסים המובילות מאז 1995.

כאחת מיצרניות הארכת ריסים הגדולות והמקצועיות ביותר בסין, מטרת המפעל שלנו היא לייצר את המוצרים האיכותיים ביותר ולהציע את שירות ה- OEM/ODMהטוב ביותר במותג פרטי. עם ניסיון של שנים בתחום זה, יש לנו את היכולת לספק שירות טוב ומוצרים טובים בעלות נמוכה.

אנו מתמחים בייצור תוספות ריסים באיכות טובה, בכמות סיטונאית, תוספות ריסים ממשי, תוספות נפח לריסים, תוספות ריסים מקמליה, תוספות ריסים שטוחות, תוספות ריסים צבעוניות וכו’.

 GAlash® Lashes Factory יכולים להכין תוספות ריסים בסיטונאות עבור מפיצי ריסים, תוספות ריסים LLC., ריסים למכוני יופי, ריסים למכוני למידה, ריסים לסלון תוספות ריסים וכו’. רוב המוצרים שלנו מיוצאים לארה”ב, אירופה, המזרח התיכון, אוסטרליה, ורוסיה. כיצרנית תוספות ריסים מקצועית ואמינה, זכינו למוניטין גבוה בשוק ב-15 השנים האחרונות.

ב-GAlash Lashes, אנו לא רק מייבאים חומרים, מייצרים ומוכרים, אנחנו גם מעוניינים ביצירת קשרים עסקיים מועילים ומתמשכים. עקרון העבודה שלנו הוא: “הפוך את הדבר לאמיתי עם החכמה, התשוקה/העקשנות שלך”, אנו רוצים שתוכלו לסמוך עלינו בנוגע למוצרים שרכשת מהמשרד שלנו.

בתור ותיקים בתעשיית היופי, אנחנו צריכים כל הזמן להמשיך ולפתח מוצרים ושירותים של  Galash Lashes  כדי לשרת טוב יותר את הצרכים שלכם. אנחנו מבצעים בדיקות מוצרים באופן קבוע כדי להבטיח את האיכות הגבוהה ביותר האפשרית, זאת תוך המשך הרחבת מגוון המוצרים שאנחנו מציעים. מתוך מאמצים מודעים אלה, אנחנו שואפים לספק לך מגוון מוצרי ריסים מקיפים עבור מקצוענים ועבור הלקוחות שלכם.

מחיר סביר

הריסים של GAlash® הם באיכות מעולה במחירים הנמוכים ביותר בתעשייה בזכות העובדה שאנחנו מוכרים ישירות מהמפעל. החברה שלנו מייצאת, מפיצה ומרכיבה שלל מוצרי הארכת ריסים ברחבי העולם עבור חברות מותג פרטי ידועות ואמינות רבות. אנחנו מציעים רק את תוספות הריסים האיכותית ביותר לקהל לקוחותינו – המפיצים, המוכרים, היבואנים/יצואנים ובעלי המקצוע. כך, אנו מוודאים שהלקוחות הללו מספקים את הלקוחות שלהם באופן מלא וגורמים להם לחזור שוב ושוב.

בקרת איכות

חומרי הגלם, חומרי האריזה והעזר העזר שלנו ותהליך הייצור עצמו עומדים בתקני האיכות של ISO 9001 / ISO 14001, ROHS, REACH, EN71, REACH, ROHS.

הקמנו מחלקת אבטחת איכות המתחלקת לשני שלבים, בדיקת תהליך הייצור ובדיקת איכות המוצר המוגמר, על מנת שנוכל לוודא שלא יווצרו בעיות באיכות באף אחד משלבי הייצור.

#ריסים #הלחמתריסים #הלחמתריסיםישראל #הלחמתריסיםקלאסית #eyelashes #הרמתריסים #הרמתגבות #eyelashextensionsלקג׳ל##ciliosfioafio#ciliosposticos

My Account